top of page
חיפוש
  • Karin Tal

תמונות נורדיות מקסימות לבנים ולבנות

עודכן: 9 בפבר׳ 2021

מחפשים תמונות נורדיות או בסגנונות ציור אחרים לחדרי ילדים ותינוקות? אם כן, בחנות האינטרנטית של Karin tal ממתין לכם מבחר גדול של תמונות בשלל סוגים, גדלים, גוונים, דוגמאות ונושאים. מדובר בתמונות איכות יפהפיות ומקצועיות המתאימות לגילאים שונים, החל בתינוקות ועד לגילאי הגן והיסודי ואפילו לבני נוער, אשר ילוו את שנותיו הראשונות של הילד ויהפכו לחברותיו הטובות.


מה הן תמונות נורדיות


כפי שתראו באתר שלנו, ישנם סוגים רבים של תמונות לחדרי תינוקות, ילדים ומתבגרים. כך למשל, תמונות בסגנון בוהו שיק, תמונות שמתאימות יותר לבנות או לבנות וכן תמונות המתאימות לשני המגדרים, תמונות חד קרן, בלרינה, חיות יער, מכוניות וכדומה. בנוסף, ישנן כאלו המגיעות כסדרה של שתיים או שלוש תמונות בנושא משותף, מה שניכר גם בגוונים ובסגנון הציור. אחד הסגנונות הללו הוא כאמור תמונות נורדיות שמזה שנים אהובות על ילדים - למשל עקב צפייה בסדרות סקנדינביות נהדרות כמו המומינים. אבל גם אם הילד אינו צופה בסדרות כאלו דווקא, קל מאוד להתחבר אל הקו הפשוט העדין והתמים של תמונות נורדיות – בין אם הן מתארות חיות או כל נושא אחר.


מדובר בתמונות המודפסות על נייר איכותי שלוש מאות גרם שמגיעות בגדלים קבועים, למשל גודל A3 או גודל A4 לבחירתכם, אם כי ניתן גם לרכוש פוסטר בודד בגודל שונה ובלי מסגרת. לשם כך – פנו אלינו. לאחר שתבצעו את ההזמנה, כולל בחירה במסגרת לבנה או שחורה, אנו נכין עבורכם תמונות נורדיות ממוסגרות במשך עד עשרה ימי עסקים. לאחר מכן תוכלו לקבלן עם שליח עד הבית או בדואר רשום, וישנה גם אפשרות לאיסוף עצמי מהרצליה בתיאום מראש.


איך לבחור תמונות לחדר של ילד?


תמונות הן פריט דומיננטי למדי בחדר המשפיע באופן מהותי על האווירה השורה בו, ובוודאי אם מדובר בשתיים או שלוש תמונות הנתלות יחדיו. לכן, לפני הבחירה כדאי להתחשב במספר שיקולים. ראשית, במידה והדבר אפשרי (כלומר לא מתנה בהפתעה) רצוי להתייעץ עם הילד, להראות לו את התמונות הקיימות באתר ולשאול אותו על העדפותיו. במידה והדבר אינו אפשרי יש להתאים את התמונות למינו של הילד (למשל בנות יעדיפו יותר בלרינות, פרחים וחדי קרן, ואילו בנים יעדיפו מכוניות, דינוזארים וכדומה). כמו כן, כדאי להתחשב באופיו ובעולמו הפנימי של הילד ובתחומי העניין שלו המתחילים להתגלות, ואם אינכם הוריו רצוי לשאול אותם על מנת לקלוע למטרה.


לפרטים נוספים והזמנות


תמונות נורדיות ואחרות ניתן להזמין כבר עכשיו דרך האתר שלנו בקלות רבה. לפרטים נוספים בנושא ולביצוע הזמנות בטלפון ניתן לפנות אל Karin tal בטלפון 052-4283177.


29 צפיות
bottom of page